wtorek, 16 lipca 2013

Promowanie firmy

Inkubator Technologiczny wspiera przedsiębiorców w kilku obszarach. Dobrym początkiem w wypromowaniu swojej firmy jest obecność wizytówki firmowej na stronie www.inkubator.lublin.pl . Na stronie obecni są wszyscy lokatorzy Inkubatora. Jest to szansa dla nowych firm na zauważenie przez potencjalnych klientów. W dzisiejszych czasach reklama stała się powszechna i wszechobecna. Nie ma miejsca, w którym nie moglibyśmy oglądać kolorowych plakatów, afiszy, spotów. Reklama towarzyszy nam wszędzie – w domu, w pracy, w szkole, nawet w toalecie. W dzisiejszych realiach bez dobrej i skutecznej reklamy nie osiągnie się zamierzonych zysków. Dużą popularnością cieszy się reklama internetowa.


Co więc zrobić by wypromować swoją firmę? Jest wiele sposobów na zareklamowanie swojej firmy czy usługi. Ostatnio do najpopularniejszych z nich należą reklamy na portalach społecznościowych – w Polsce najwięcej osób chcących wypromować firmę używa do tego facebooka zakładając fan page. Jest dość łatwa i skuteczna forma reklamowania swojej firmy , usług czy produktów tym bardziej, że facebook usprawnił ostatnio działanie fan page’ów i teraz możemy docierać do odbiorców jako strona. Żeby reklama była skuteczniejsza możemy polubić strony związane z profilem naszej firmy. Pozwoli to na dotarcie do większego grona klientów zainteresowanych tematyką związaną z zakresem naszej działalności. Oczywiście trzeba pamiętać żeby na bieżąco aktualizować naszą stronę – wrzucać zdjęcia oraz aktualne wydarzenia w celu zainteresowania naszych „fanów”. Przy okazji zapraszam do polubienia fan page Inkubatora Technologicznego w Lublinie.

Drugim bardzo ważnym i bardzo skutecznym sposobem promowania firmy w Internecie jest posiadanie strony internetowej. Strona powinna być „łatwa w obsłudze” i przede wszystkim przejrzysta. Powinny być na niej zamieszczone informacje takie jak – rodzaje wykonywanych przez firmę usług, cennik, kontakt –dobrze zamieścić również mapkę, co ułatwi klientom dojazd. Strona internetowa powinna być miła dla oka – możemy zamieścić na niej zdjęcia.


Gdy już posiadamy profesjonalną stronę internetową należy pamiętać o jej pozycjonowaniu. Założenie strony nie gwarantuje bowiem tego, że dotrze ona do kogokolwiek – musimy postarać się by w wyszukiwarkach pojawiała się na początku listy. Reklamując swoją firmę powinniśmy mieć na celu budowanie wizerunku firmy, wytwarzać relację miedzy firmą a klientem a nie skupiać się na możliwościach uzyskania zysku. Jest bowiem udowodnione, że to relacje z klientem decydują o lojalności wobec marki i nawet najlepsza reklama nie pomoże, gdy nie podejmiemy trudu interakcji z klientem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz